بازاریاب دعوت به همکاری میکند

بازاریابان دعوت به همکاری میکند

بازاریاب دعوت به همکاری میکند

بازاریابان دعوت به همکاری میکند

سرنیتی


سرنیتی

 

این روغن از قشر بیرونی غده فوق کلیوی حمایت می‌کند به متعادل کردن سیستم هورمونی بدن کمک می‌کند. و سیستم لمفاتیک را تقویت می‌کند. همچنین می‌تواند به تولید متعادل چربی پوست کمک کند و شادابی پوست را حفظ کند. و باعث تسریع در بهبود زخمها شود و استفاده از این روغن باعث تشدید احساس شادی و نشاط در بدن می‌شود.

 

ترکیبات فعال در روغن سرنیتی:

 

روغن لوندرا، روغن جوجوبا، روغن شمعدانی

 

طرز استفاده: روغن را به ناحیه مورد نظر و یا تمام بدن بمالید و بعد ماهیچه‌ها و پوست را به آرامی درست مثل حالتی که خمیر را ورز می‌دهید و یا با استفاده از حرکت ماشی رو به عقب و جلو ماساژ دهید. سعی کنید فشار کف دست و انگشتان را دائماً روی پوست تغییر دهید. برای قسمتهایی که نیاز بیشتری به ماساژ دارند زمان بیشتری اختصاص دهید.

 

ماساژ درمانی

 

چیزی بیشتر از رفع خستگی

 

جسم، ذهن و روح شما، شایسته‌ی سلامتی مطلق است! استفاده از روغن‌های طبیعی شفابخش در ماساژ یک راه بی‌نظیر برای به حداکثر رساندن نیروی شفابخشی ماساژ است.

 

یک ماساژ اگر با استفاده از روغن‌های طبیعی شفابخش انجام شود؛ می‌تواند تاثیر آرام بخشی یا انرژی دهی نیرومندی، بسته به روغن انتخاب شده بر روی بدن ما داشته باشد. روغن‌های ماساژ به شما امکان بهره‌مندی از یکی از موثرترین و قدیمی‌ترین درمان‌ها برای حفظ و احیای سلامتی را می‌دهند.

 

روغن‌های ماساژ، ترکیباتی عالی از بهترین و منحصر به فردترین روغن‌های شفابخش طبیعی با رایحه‌های نیرومند و متنوع هستند. به باور ما حس بویایی نیرومندترین حس در بین حواس ماست.

 

بویایی می‌تواند احساسات ما را تغییر دهد و باعث بهبود بیماری‌ها شود. این حس قادر است ما را به زمان و مکان دیگری ببرد.

 

روغن‌های ماساژ آمگا با استفاده از فناوری انحصاری اما یزدفیوژن انرژی دهی شده‌اند و استفاده از آن‌ها به دلیل ترکیب خواص ماساژ درمانی و رایحه‌های به کار رفته در روغن‌ها می‌تواند خواص درمانی بالایی هم داشته باشد. آرام بخشی، زدودن استرس، تقویت سیستم گوارشی و تنفسی و بازگرداندن شادابی و نشاط نمونه‌هایی از این خواص‌اند.


09190171379

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد